Blog Porady

Strona internetowa czy fanpage? Podpowiadamy co wybrać!

Zadajesz sobie pytanie: Strona Internetowa czy fanpage? Lepiej mieć profesjonalną stronę internetową czy prowadzić fanpage na facebooku? Strona internetowa czy facebook? A w zasadzie, strona internetowa czy fanpage firmowy? Wiele osób prowadzących działalność gospodarczą stawia sobie takie pytanie. Facebook, Twitter, Instagram to media społecznościowe, z czego największym zainteresowaniem z pewnością cieszy się Facebook. Niewątpliwie jest to niesamowite narzędzie dla każdego biznesu, pytanie jednak czy sam facebook wystarczy? Pytanie zawarte w tytule artykułu jest sformułowane  nie do końca trafnie – Z uwagi na konkurencje na rynku internetowym pytanie raczej powinno brzmieć „Mam firmowy fanpage na Facebooku, Czy potrzebuje strony internetowej? ” lub odwrotnie „Prowadzę profesjonalną stronę www czy...

Design

6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed imperdiet libero id nisi euismod, sed porta est consectetur. dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed imperdiet libero.

Develop

3