Facebook Ads to system umożliwiający reklamowanie produktów i usług w formie nienachalnych komunikatów wyświetlanych na Facebooku, Instagramie i w aplikacjach z grupy Audience Network. Reklamodawcy mają do wyboru kilka różnych formatów reklam, które mogą dopasować m.in. do specyfiki firmy lub profilu odbiorców.
ZALETY PROWADZENIA KAMPANII FACEBOOK ADS
DLA TWOJEJ FIRMY
Zwiększenie sprzedaży produktów i usług
Wzmocnienie obecności firmy w Internecie
Zbudowanie trwałych relacji z klientami.
Wzmocnienie obecności firmy w Internecie
Duży wybór formatów reklam
Kilka przydatnych faktów
O nas w branży reklamy internetowej
234
Kampanii reklamowych
te dane cały czas się zmieniają, więc w momencie kiedy to czytasz pewnie jest więcej
47
Aktualnie współpracujących klientów
Podobnie jak w przypadku prowadzonych kampanii, ta wartość jest ruchoma.
10
Lat doświadczenia
Nasza firma powstała w 2010 roku. Cały czas się rozwijamy, uczymy i doskonalimy nasze procesy aby sprostać Twoim oczekiwaniom
29
Miesięcy
I dalej rośnie – tyle czasu minęło odkąd Dr PIXEL był ostatnio na urlopie. 🙂
Cennik i metody współpracy
Przez wiele lat współpracy, opracowaliśmy 3 metody rozliczeń z naszymi klientami.
Pamiętaj jednak, ze jesteśmy elastyczni i dopasujemy rozwiązanie do Twojej branży sposobu reklamy oraz budżetu, tak aby reklama przyniosła największą korzyść dla Ciebie i twojej firmy
300zł
Za prowadzenie konta i 1 kampanii
Jest to najniższa możliwa forma współpracy, wspólnie ustalamy najlepszą metodę oraz wdrażamy rozwiązanie reklamowe specjalnie dopasowane do Twoich potrzeb.
W tej opcji tworzymy jedną kampanie FACEBOOK ADS. Reklama będzie wyświetlana zarówno na Facebooku jaki i Instagramie
W ramach każdej oferty tworzymy grafiki i teksty reklamowe w konsultacji z klientem.
Jeżeli chcesz prowadzić wielowątkową kampanie na każde województwo, większe miasta, aglomeracje wiejskie, rejony turystyczne itp. Warto zastanowić się nad wdrożeniem kilku lub kilkunastu osobnych kampanii reklamowych.
Wymaga do od nas dużo większego nakładu pracy przy wdrożeniu jak i administrowaniu i raportowaniu danych kampanii.
Masz bardzo konkurencyjny produkt? Działasz w branży gdzie jest ogromna konkurencja? Może się okazać, że te rozwiązanie będzie dla Ciebie najkorzystniejsze.
W tym sposobie rozliczania, nie liczymy ilości kampanii, warunkiem wybrania tego sposobu rozliczeń jest budżet reklamowy na konto facebook ads w wysokości minimum 10tyś zł / miesiąc.