Czy wiesz, że wyszukiwarki Google używa około 97% internautów? Zdecydowana większość użytkowników sieci wybiera jedynie strony, które znajdują się w TOP 10 wyników wyszukiwania.
Korzystając z możliwości pozycjonowania, masz szansę znaleźć się na górze wyszukiwarki i trafić do większej liczby nowych klientów. Pozycjonowanie wpływa nie tylko na cele biznesowe, ale i wizerunek marki.
Korzyści
Korzyści na przyszłość
W przeciwieństwie do Google Ads, pozycjonowanie stron internetowych zapewnia długotrwały efekt.
Twoja witryna utrzyma się w wynikach wyszukiwania Google nawet po zakończeniu działań optymalizacyjnych. Pozycjonowanie to inwestycja, która się opłaca!
Skalowalność
Skalowalność
Powiększasz ofertę, zmieniasz profil działalności, dodajesz nowe usługi?
Pozycjonując stronę internetową, jesteś w stanie zwiększać jej zasięg poprzez dodawanie kolejnych słów kluczowych. Poza tym działania SEO mogą obejmować także tworzenie nowych zakładek lub optymalizację obecnych stron.
Cena
Dobry stosunek ceny do jakości
Długofalowe korzyści płynące z pozycjonowania to m.in. szybki zwrot z inwestycji.
Działania SEO warto połączyć ze skuteczną reklamą Google Ads. Dzięki niej dotrzesz z materiałami promocyjnymi do ściśle określonej grupy odbiorców w stosunkowo krótkim czasie.
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Prowadząc sprzedaż w Internecie, musisz zadbać nie tylko o jakość oferowanych produktów czy intuicyjność sklepu internetowego.
Sukces internetowych biznesów w dużej mierze zależy od ich widoczności w wynikach organicznych, co sprawia, że pozycjonowanie w wyszukiwarkach to jedna z najbardziej skutecznych metod reklamy internetowej.
Jeśli prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwielokrotnić swoje zyski, skontaktuj się z nami, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę pozycjonowania. Wypromujemy Twój sklep internetowy w modelu płatności dostosowanym do Twoich potrzeb.
Dzięki nam w TOP3 znalazły się dziesiątki sklepów internetowych. Zaufaj najlepszym specjalistom, dzięki którym osiągniesz sukces w Internecie.
Korzyści z pozycjonowania sklepów internetowych
Precyzyjnie dobrane frazy
Wspólnie z Tobą bazując na miesięcznych statystykach wyszukiwania, starannie wyselekcjonujemy frazy, które pozwolą dotrzeć do internautów zainteresowanych Twoimi produktami oraz zwiększyć zasięg widoczności Twojej firmy w wyszukiwarkach internetowych.
Większa konwersja
Kompleksowa optymalizacja sklepu internetowego, zawierająca również elementy z zakresu User Experience (UX), pozwoli na zwiększenie konwersji, a to oznacza większe zyski Twojej firmy oraz grono nowych Klientów.
Dostęp do usług wspierających
Przy pomocy dodatkowych usług zwiększymy efektywność reklamy Twojego sklepu w Internecie. Wykorzystamy przy tym m.in. narzędzia udostępnione przez Google oraz Facebooka.
Będziesz widoczny również dla Klientów korzystających z aplikacji Miejsca Google. Zoptymalizujemy obrazy w Twoim serwisie, by Twój sklep internetowy był widoczny w wyszukiwarce grafik.
Spójna strategia
Plan pozycjonowania dla każdego sklepu internetowego opracowujemy w taki sposób, aby był on spójny z założeniami strategii marketingowej oraz innymi usługami realizowanymi dla Ciebie przez naszą agencję.
Poprzez skuteczną komunikację reklamową połączoną z profesjonalnym pozycjonowaniem i optymalizacją sklepu internetowego w Google umocnimy pozycję Twojej firmy jako specjalisty w branży.